lördag 19 mars 2011

Om jag kommer dit igen, har du en plats där jag kan vila

Helg, äntligen! Jag har fotat brorsan när han hoppat med skateboarden på studsmattan i det fina vädret. Ja, idag skiner solen igen och snön smälter. Åh ljuva Sverige, bjuder på överraskningar hela tiden! 
Igår kollade jag och mamma på film  - Exam. Den var faktiskt bra, en thriller där man får tänka till lite själv. Sånt gillar jag! Men det bästa var nog att en av huvudpersonerna, han med glasögon (se trailern) var äckligt lik Jocke Berg i Kent!!! Oh lovely!
Juste, jag åt sushi igår också!! Men jag erkänner, sushi var inte min grej. Det var alldeles för sött för min smak. Ledsen Clara. 

Anyways, ikväll kommer Ellen, Fillan och LB hit. Får se vad vi hittar på. Film eller något liknande kanske. :)

Jag återkommer förmodligen senare ikväll! So long!

1 kommentar:

  1. ajjemann! vi kommer väll lama runt lite som vanligt ;)

    SvaraRadera