fredag 18 mars 2011

Hattifnatt

När jag vaknade på morgonen fick jag en chock. Hela Barnarp var täckt av snö, 3 dm! Älskade Sverige, sol och värme den ena dagen och minusgrader och snö den andra. LOVELY!
Bussarna var inställda på morgonen och det ryktades om att även skolan var det. *glädjetjut* Men icke sa nicke. Skolan skulle givetvis inte vara inställd. (Bara för vissa som inte orkade komma dit) Vi fick åka med pappa till skolan istället. Vi möttes av en glad Annika som  inte hade en aning om att Jönköping var på väg att snöa sönder. Hon tyckte att vi skulle gå hem, men sen ångrade hon sig. 

Nationella i kemi stod på schemat. Bikarbonat och citronsyra, vilken underbar blandning! Det gick fint som snus tror jag. Är snus verkligen fint? 
I klassrummet före kemin var det KAOS! Krig mellan mig, Fia och fyra badboys! Men de fick så de teg. Vi filmade nämligen dem, de sa att om de hade filmat oss så hade det klassats som sexuella trakasserier, vilket delvis stämmer. Så de trängde in oss i ett hörn och bröt armarna av oss. Eller aa, av Fia i alla fall, men sen kom jag till undsättning och räddade livet på'na. Vi låste in mobilerna i skåpen för att de inte skulle ta dem, sen la vi nycklarna på ett ganska heligt och oåtkomligt ställe. Där de aldrig skulle våga ta dem, skulle klassas som övergrepp och sexuella trakasserier även det. 
Jaja, efter kemin så drog vi till maten, där en viss Jonna väntade på oss. Vi tog över matsalen och jag berättade om när vi var på Liseberg och jag åkte höjdskräcken. Jag skulle nämligen skrika riktigt ljust och tjejigt, men istället hördes en medelålders mans röst från min strupe. Demonstrerade alltså detta i matsalen. Högt. AAAAAAAAAAAAA! 

Senare drog vi till stan, jag och Fia. Jag köpte min efterlängtade hatt och blev överkörd av en barnvagn. Var även nära på att bli mosad av ett antal stora snöhögar som föll med racerfart från taken. Virriga jag. 
Åkte hem, käkade godis och kollade på A fish called Wanda. Vilken film!








En vecka kvar till Håkan!!
Edit
Jag och Jonna är såååååå tighta! Hahahhaa

3 kommentarer:

  1. YOU SHOULD KNOW18 mars 2011 kl. 22:45

    I klassrummet före kemin var det KAOS! Krig mellan mig, Fia och fyra badboys! Men de fick så de teg. Vi filmade nämligen dem, de sa att om de hade filmat oss så hade det klassats som sexuella trakasserier, vilket delvis stämmer. Så de trängde in oss i ett hörn och bröt armarna av oss. Eller aa, av Fia i alla fall, men sen kom jag till undsättning och räddade livet på'na. Vi låste in mobilerna i skåpen för att de inte skulle ta dem, sen la vi nycklarna på ett ganska heligt och oåtkomligt ställe. Där de aldrig skulle våga ta dem, skulle klassas som övergrepp och sexuella trakasserier även det.

    Really

    Don't trust the 08

    SvaraRadera
  2. Ahmed, du deltog ju själv... ;-) do trust the 08

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha nästa gång slutar detta med mord eller nåt ;)

    SvaraRadera