söndag 20 mars 2011

Jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns

Kvällen igår blev awesome! Vi käkade pizza och snackade om Grekland. Åh, det måste verkligen bli av! 
Vi spelade gitarr, kollade på när Miss Li grät när hon och Lasse sjöng Om du lämnade mig nu på Solen i ögonen dokumentären. Sen kollade på Paranormal Activity 2, Lb och Fillan gav mig tinnitus och jag och Ellen skrattade åt dem...
Jag tyckte inte att det var särskilt läskig. Har blivit mindre och mindre lättskrämd på sistone vilket både är positivt och negativt! Vi började kolla på Jackass 3D sen, men alla hade sett den så vi struntade i det och satte på Fredagen den 13e. Vi kollade i en kvart och stängde av den sen. Ingen orkade med en till film. Istället läste vi massa skämt från en skämtbok som skulle vara rolig. Det var den inte. Eller jo, det tycket Lb... Kvällen avslutades med att hon däckade, lilla Lb... Fick med det hela på film! (facebooklänk)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar