söndag 20 mars 2011

Take a jumbo across the water, like to see America

Kan ju också säga att även denna dagen varit till belåtenhet. På morgonen bakade jag cupcakes som mormor fick senare på eftermiddagen. Hon fyller nämligen år idag, så vi var hembjudna till henne och åt smörgåstårta.
Men innan dess var jag och Emmelie aka Lb ute och gick en sväng. Vi tänkte gå vid stora enso men blev lite desorienterade och tog det säkra framför det osäkra. Stora Lb, ja stora... Hon är faktiskt 0,3 cm längre än mig kom vi fram till. Ja, hon hade i alla fall med sig sin kamera, så vi fotade runt och larvade oss lite.







Förresten! Nu har jag lärt mig introt till En tätort på en slätt på min lilla gura!!!! Jag har försökt i månader, men jag gav mig tusan på det för en sund sedan och nu sitter det! Tänkte bara säga det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar