tisdag 15 mars 2011

Bajsdag

  • Bussen var så proppad på morgonen så att man inte kom in. Hela bussen lutade, så mycket folk var det. Agnes och jag fick åka med hennes mammi istället. Jävla JLT!
  • Två personer fick lust att tackla in mig i en tavla på rasten. Kanten på tavlan träffade min nerv två gånger. (men de fick så de teg sen)
  • Tandläkaren (y)
  • Förbannad över kemin som vi har prov på imorgon. 
  • På yogan orkade jag ingenting. (världsproblem)
  • Jag var extremt sugen på cola när jag kom hem. Men hade vi någon? NE!
  • Hv åkte ur slutspelet. 
  • Jag sitter här och tycker extremt synd om mig själv.
Annars har dagen varit bra!
 Nu lättar jag upp stämningen och slänger in några bilder tagna av mig och emmelie från Hook i somras! 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar