onsdag 16 mars 2011

Som en fackla, som ett ljus kom du fram till mig där jag satt

Har varit på bra humör idag! Grattis!
Vi hade kemiprov idag, gick inte särskilt bra känner jag nu efteråt. Missförstod ett antal frågor. Men alla människor i Japan har det värre just nu. 
Vi slutade efter provet - skönt! Så jag, Fia och Agnes drog ner till friskis och brände lite fett. Var extremt trött i musklerna och orkade ingenting. 
Efter gymmet strosade vi runt på stan lite och jag var riktigt nära på att köpa en....HATT! Men min beslutsångest hindrade mig. Letade efter ett par solbrillor också, men de fanns inte inne. 
Vilja ha
"Åh, jag är skitsugen på sushi! Fast jag har aldrig ätit det, men det är så jävla coolt och trendigt! Jag vill verkligen ha sushi nu." Sånt kan man få höra när man åker bil med mig, var så säkra. Jag är sån.

2:34 och framåt, Lyssna på fiolspelet - Magiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar