måndag 14 mars 2011

Prinsessorna av Peking

Riktigt jävla fin bild på Fia och mig från någon sommar, vill inte veta vilken dock...

Dagen har flutit på fint. Halv studiedag, vilket innebar so, där vi kollade på film och sedan bild. Helt okej. MEN, två personer som sägs vara mina vänner har gått runt och sjungit på popular (Saades låt) In the club och e det fel på mig. Jag vill inte kännas vid dem längre. Jag skäms och mår illa. Eller aa, något liknande i alla fall.
Efter den långa skoldagen flög jag och Fia hem med rymdbussen och kollade på film. Survival Island. väldigt konstig film måste jag säga. Sen fortsatte vi i alla fall med en bilduppgift. Konsthistoria är det som gäller, jag och Fia gör ett arbete om Jean-Pierre Jeunet. Min favorit regissör. Musik från Amelie!


Jag säger som Jonna, idag kan man säga: nästa vecka ska vi se HÅKAN! 


Nu ska jag ta det lugnt, dricka te, äta skorpor och kolla på gynekologen i Askim!

Fred ut!

1 kommentar:

  1. Hej Clara!
    Sorry, kommer inte riktigt ihåg vilken Winnerbäck-rad det var - satt och letade ett bra tag nu på morgonen, men den är spårlöst försvunnen är jag rädd. Rätt go var den i alla fall.
    Take care!
    Lisa

    SvaraRadera