onsdag 30 mars 2011

And I'm looking for the silver lining, silver lining in the clouds

Har hostat sönder halsen. Ska förmodligen till läkaren imorgon och kolla så att det inte är halsfluss. Hoppas hoppas hoppas att det inte är det! Vi ska ju som sagt till sälen på söndag, hela nian. Jag dör om jag missar det, det gör jag! Jag stannar hemma veckan ut och kurerar mig lite, så att jag blir frisk någon gång. Är redan trött på det. 
Min dag har bestått utav --> Tv, Tv, Gitarr, Dator, Piano, Äta, Tv, Tv, Blogg. Härligt, eller inte...Kan inte bestämma mig. 
Juste! När jag kollade posten så såg jag att jag hade fått brev från Peset: GRATTIS, du klarade provet för Estetik och Media med råge -> 305 poäng. Sen stod det att den 25e augusti var jag välkommen dit, att vi i mediaklassen skulle på en hemlig dagstripp och möta en av Sveriges bästa naturfotografer! Lyckan är total, jag kom in på media! Tack och bock. Då har man en mindre sak att tänka på och undra över. Skönt. 


And hey, såg ni Pluras kök igår? Det är ett måste för mig. Plura är för härlig, han kan laga mat, han kan sjunga, han kan...eeeh....känner många fräna artister, han har bjudit hem många fräna människor på middag till sitt matprogram. Han har ju allt! Vi har hans kokbok. Pluras kök går på tisdagar klockan 22.00 på 3:an, missa inte det! 
Förresten, måste rekommendera er att gå in på http://just-littlethings.tumblr.com/ ! Hanna hade länkat den på sin blogg, så jag var ju tvungen att kolla upp den. Shit, jag kollade igenom typ 15 sidor, nästan alla grejer stämde in på mig! Nu ska jag läsa igenom alla tror jag, blev lite glad. 

En sak till bara, Hasse Aro, vilken karlakar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar