onsdag 30 mars 2011

Internationella sjukdomsdagen

...är det idag!
Grattis alla som valt att delta, ni har vunnit fyra dagars ledighet från skola och jobb. Men eftersom ni var så snabba och gick med så får ni en heldag i soffan med andningssvårigheter på köpet! AMAZING  Detta är ett erbjudande ni inte får missa, anmäl er idag!

Jag har ingen röst idag. Så ring inte mig. Eh...smsa inte heller för den delen, jag har inga pengar på mobilen. Om ni väljer att hälsa på mig bör ni nog gå en snabbkurs i teckenspråk först.
Det gick fint på intagningsproven igår, precis som jag sa. Första provet tog ca fyra timmar att göra. MEN de spelade Lisa Miskovsky och Bo kaspers orkester på det provet, så jag höll ut. 
Mediaprovet gick ännu bättre än bildprovet. Läraren tyckte att jag var duktig (stolt) och sa att vi skulle ses i höst, så det ser lovande ut. Jag är riktigt trött i skallen nu, så jag orkar inte skriva mer. Jag slänger upp en lite söt bild på mig från.....längesedan. 
Ragnheiður Gröndal – Buckets Of Rain <-- Den fina låten tipsar jag om också, cover på Bob Dylans vackra, fina sång.

1 kommentar:

  1. Hahaha, varför är du alltid så klockren? jag orkar inteeee hahah

    SvaraRadera