torsdag 21 juni 2012

There is more in the world to be found than dreams. And you'll sing day by day, old joy comes back to me.


 
Bara massa bilder från Hultsfred som var det bästa i mitt liv. Alla nya människor jag fick träffa, alla fina band som spelade, att leva i extas under fyra dagar utan stopp. Att gå runt och må så himla bra och skratta hela tiden. Jag vet inte ens vad jag ska skriva här för att beskriva allting. Men har sett nästan alla mina favoritband nu och jag kan nog dö lycklig. Noah and the Whale var bäst live. Allting där var så perfekt. Kontakten med publiken, stämningen, allsången, lokalen, ja allt. När de spelade Old Joy blåste jag såpbubblor över pubilkhavet och sen tog vi alla upp våra tändare som stämningsfullt svepte genom luften till allsången. 
När vi vaknade upp på söndagen så låg vårat camp i en sjö. Det hade regnat så mycket på natten att det såg ut som en tsunamivåg svept genom campingen. Men vad gjorde det? Alla mådde så bra och var så glada ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar