måndag 25 juni 2012

Le Moulin


Har inte så mycket att skriva här för det händer inte så mycket i mitt liv. Det regnar och är varmt om vartannat och det enda jag gör är jobbar. Jobbar på olika ställen när jag är ledig. Skramlar in pengar helt enkelt och det är väl bra det med. Annars är jag bara ganska tom. Varken superglad eller ledsen, men det känns bra ändå. Tomhet är väl bra på sitt sätt med. 
Har sett Amélie för nionde gången och slutar inte förundras över hur fin och bra den är. Allting är så vackert rakt igenom, och tillsammans med filmmusiken blir den magisk. Ibland sitter jag och lyssnar på soundtracket för att må bra, för det ger ett sånt lugn. Men när musiken tystnat är det enda jag hör regnets smatter mot fönsterrutan och även det är som musik. Om inte bättre vill säga. Romantiserar väl allting egentligen men vad gör det?

Och förlåt för alla skeva bilder på mig som jag lägger upp. Det var bara det.

1 kommentar:

  1. Clara tack så bajsasmycket! (hmm fint ord..) Du är snygg och bäst

    SvaraRadera