tisdag 1 maj 2012

But you're looking like you're low on energy, did you get out and walk to ensure you'd miss the quicksand?

Är alldeles för beroende av andra människor och kan därför inte leva helt och fullt ut som jag vill. Jag är nog mest bara feg. Missat demonstrationen, en spelning och en eventuell träning idag pga det. Men ska absolut inte skylla på de omkring. Det är bara jag som är dum i huvudet. Sakta smyger komplexångesten sig fram igen och jag mår illa. Pratar så mycket om mig själv hela tiden känns det som och jag får dåligt samvete.
Det luktar kvällsdepp och det är bara tanken av Stockholm som gör mig pepp. Ja, jag vet att det rimmade, och det var min mening också, eller inte, jag vet inte. Äcklas lite av mänskligheten. MEN SLUTA NU CLARA, VAR GLAD ISTÄLLET. Jag är inte riktigt van vid att folk säger sådär och har den attityden mot mig men vad vet jag egentligen.
Vem är jag ens att klaga? Varför? Varför? Varför? Mår väl egentligen bra? Det gör jag ju.
Nu är det i alla fall bara en månad kvar tills jag ska se The Tallest Man on Earh och det gör tillvaron lite bättre och sinnesstämningen lite lugnare.
Jag hade en fin Valborg också. Det var väl mest det.

1 kommentar:

  1. Hörru vännen! Ryck upp dig o njut av livet. Det är du ju bra på! Kram

    SvaraRadera