fredag 6 april 2012

You hid there last time, you know we're gonna find you. Sick in the carseat, cause you're not up to going out on the main streets, completing your mission.

Är äntligen klar med teckningen på Luke Pritchard. Ni vet, han som jag tjatar om hela tiden. Råkar visst lägga upp bilden lite överallt vilket gör att man kanske tror att jag söker bekräftelse och vill få massa beröm, men så är det inte. Klart det är kul med respons, men det känns lite som "jaha, nu har jag tecknat klart, och nu då?". Jag tjatar nog mest. Ska ta och knipa igen. Hålla snattran helt enkelt. 
Lyssnar mest på akustiska sessions av Two Door Cinema Club och ser mig då och då i spegeln och suckar. Komplex, komplex, komplex. Varför? 
Äh, ska nog gå och lägga mig, kommer ju ändå ingen vart i detta skitsamhälle. 

1 kommentar: