söndag 29 maj 2011

Make me the happiest girl in the world. So come to me on Friday, or Satruday, or Sunday, but I can't wait 'til Monday.






Jag har haft världens bästa helg som tillbringades i Stockholm och jag är numera förälskad i Söder. Jag och Hanna strosade runt där igår, vi lyssnade på ett band som spelade i Björns trädgård, satt på café och pratade och tittade på folk. Jag fick en ny kompis som tyckte om mina skor och det kom förbi en stor kyckling och en kanin. Misstänksamt. Jag har skrattat mer än på länge och fått träffa nya, roliga människor. Andra ord som bör nämnas är LPskivor, mordiska tankar, bakgårdar, cyklar, te och nattfilm. Jag vill flytta tillbaka till Stockholm, min hemstad. 


Nu myser jag med en kopp varm choklad och Billie the vision & the dancers.

1 kommentar:

  1. Tackar för en underbar helg Ers Majestät! Du måste komma hit igen så du får lära känna allting lite mer på djupet. Tänkte bara säga att den sista bilden var väldigt estetiskt tilltalande, med formerna. Och att chokladsåsen är fin. Hejdå<3<3

    SvaraRadera