söndag 27 mars 2011

Vi är lördagens änglar som virvlar i stan

Igår hade jag verkligen ont i hela kroppen. Det sliter att vara på konsert säger jag bara! På kvällen drog jag, Ellen, Emelie, Sandra och Fillan hem till Lb:s. Trevlig kväll säger jag bara hahahha! Ni glömde väl inte Earth Hour? (läs öf aoö)

Idag fyller världensbästalillebror 13 år! Jag har käkat tårta och kände mig fet, så jag och pappa drog ut på en löparrunda, 6 km intervall blev det. Konditionen är inte vad den en gång varit mina vänner, var så säkra. Ja, annars har jag arbetat med min bild till intagningsprovet hela dagen. Flytande akvarell. Resultatet blev okej med tanke på att jag nästan aldrig målar i färg och är inte riktigt van vid penseln. Tur att man har en pappa som kan det där med bild! (OBS, bilden ska ses från långt håll) 
Blev ett kort inlägg, jag hör att mamma och pappa spelar Lars Winnerbäck – Med solen i ögonen där uppe, lika bra att sticka upp!
Ha en finfin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar