måndag 28 mars 2011

All ya can do is do what you must

Bildredovisningen gick fint. Tror till och med att jag hörde några skratt när vi visade en trailer på Ameliefilmen när de sa: -Vad vacker du är när du rodnar. - Nej, det är bara mina matsmältningsbesvär. Hej Claras humor hej!
Sen på idrotten hade vi intervallträning, men jag har fortfarande riktigt ont i revbenen sedan konserten så jag var inte med så mycket. Så ni vet liksom...
Jag gick hem tidigare idag också för jag mådde inte särskilt bra. Det gör jag inte nu heller för den delen. Det bränner i halsen och huvudet känns ovanligt tungt. Nu blir jag säkert sjuk bara för att vi åker till sälen på söndag och för att jag ska på intagningsintervju imorgon. Åh, härliga liv...!
Nu sitter jag och lyssnar på Talking Heads. Asså killen är störd. Och ja, jag vet att det är ett band, men jag syftar såklart på sångaren. *Han måste ha något fel. 
Jag har gjort en spellista på spotify med blandade favoriter, inte så mycket med Håkan, Kent och Lasse. De har förstås varsin egen lista! Nej, nu blev det mest lite äldre låtar, Neil Young, Dylan, Springsteen, Tom Petty m.f är med. 


Nu ska jag springa upp och fixa det sista tills imorgon. Och ja, jag är nervös. Jag hittar inte så bra på peset heller. Ska dit själv och jag vet typ ingen annan som ska dit. Hej vilsen tjej. Jaja, det kommer gå super! (måste intala mig själv det då och då)
Juste! Spellistan fick det fräna namnet Eftermiddagslåtar!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag tänkte att om jag skrev att jag önskade mig en häst så skulle alla köpa en åt mig. Och jag vill ju bara ha en från dig. Smart drag va?

    Förresten tycker jag att du borde skicka den där spellistan till mig!

    Tack på förhand,
    Hanna

    SvaraRadera