lördag 29 december 2012

Maybe sometime in a long time you'll remember what I had said there. I'll be home for next year

Tycker egentligen inte alls om när folk ska rada upp händelser, månad efter månad på sina bloggar, men eftersom 2012 har varit det värsta året jag varit med om så kan vi fokusera på alla fina händelser detta året:


Hade sconeskvällar med Elin och åkte till Göteborg

Flyttade ut till landet i en vecka

Åkte till Stockholm och träffade Hanna

Påskpysslade

Spontanpicknickar 

Var på The Tallest Man on Earth med Linnea och spenderade resten av helgen i Stockholm och mådde hur bra som helst. (mycket Hanna, men mår alltid så bra när jag är i Stockholm) 

HultsfredHultsfredHultsfred

Linnea hälsade på mig i min sommarstuga men har inga bra bilder härifrån

Amina färgade mitt hår blått och jag och Sara åkte till Way out West


Sen bara massa olika konserter överallt i Sverige och Danmark
 Coldplay
Lars Winnerbäck
(The Vaccines)
M83
The XX

Åkte till Göteborg och träffade fina, nyfunna vänner 

2 kommentarer:

  1. Visste ej att du också var på wayan i år.

    SvaraRadera
  2. åååh Clara. Vi ses snart igen. /therese

    SvaraRadera