onsdag 25 april 2012

Jag ska vara som bergen, jag ska vara som vattnen, jag ska vara som färger som bara syns på natten.

17 år fyllda, och det är inte mycket mer med det. Har blivit uppvaktad hemma och i skolan och på alla sociala medier. Fick ett samtal från Hanna där hon och hela hennes klass sjöng för mig. Så himla fint. Åt sushi till lunch med ma gals, Elin och Linnea. Fick ett överlevnadskit för mitt veggoliv som innehöll bönor, linser, och massa sånt samt en bok av Ernst Billgren - Vad är konst? Så himla fint. Känns bra att fylla år. Men det är ju inte så stor skillnad. "Nu är det bara ett år kvar tills du är 18 och kan leva livet!!" - Nja, förstår inte varför mitt liv skulle ändras SÅ drastiskt bara för att jag fyller 18? Känns bättre att bara fortsätta leva nu. Varför skynda på och bara längta tills det att man fyller 18? Då missar man ju ett helt år. Töntar.
HÄR ÄR KENTS NYA PLATTA SOM BARA VÄXER JU MER MAN LYSSNAR 

2 kommentarer:

  1. 17 år o klok som en bok... Grattis fina du! ❤

    SvaraRadera
  2. Att fortsätta leva nu låter alldeles utmärkt. Puss bästa födelsedagsbarnet!

    SvaraRadera