fredag 16 mars 2012

Well, Is it true what they say about it, you gotta do what I do and I doubt it. I announce I wanna do something about it, ain't it fair?

Har absolut ingenting spännande att berätta, är bara bitter för tillfället. Sitter still och surar. Det blir dock lite bättre när jag tänker på att vi ska till Stockholm imorgon och att jag då äntligen ska få träffa Hanna, men även några andra fina människor. Hade helst varit någon annanstans för tillfället, inte fast här. Hade helst suttit i en tom lägenhet med massa bra människor och lyssnat på LP-skivor och låtit det sista solljuset lysa upp rummen. Hade helst suttit där på golvet i en ring och pratat och skrattat och bara levt. Men det går ju inte, så varför tänka på det nu?
Det är lika bra att facea verkligheten och börja plugga. Sitta ensam hemma och plugga och hata allt. Ensam. I mörker. Till tonerna av The Hives. Vet inte vad det är med mig idag. Är bara inte på humör, för något alls egentligen.
Jag vill sitta på en brygga och titta på havet.
tick, tick, tick, tick, tick, tick, tick BOOM!
MEN ÅH DÖR KENTDÖDEN. 
När ni inte får nog av mig så kan ni ju lika gärna följa mig på Twitter också. HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar