onsdag 7 mars 2012

Kiss my hand and wait, gonna run to the river, gonna throw a blue bouquet, 'cause they're gonna be cool happy genius heroes

Är lite såhär och lite såhär idag. 
Igår drog jag hit Elin som har varit sjuk och vi hoppade studsmatta och satt ute med filtar och skrattade och pratade. Sen gick vi till lekparken och smällde smällare. Inget mer med det egentligen. Vi drack massa te och tittade på Lejonkungen.
I skolan tog lärarna upp frågan: Tycker ni att man borde ha musik på toaletterna? Jag och en till röstade nej p.g.a folks förfärliga musiksmak nuförtiden, tänk er bara typ...ja, vill jag ens tänka på det? Men våran lärare tyckte: Men det är ju jättebra med musik på toaletterna!! Tänk om man gör 2:an, då så hörs ju inte plumset lika mycket när man har musik!!!!!
Livet blev ytterligare lite bättre när Hultsfred gav beskedet att de nu bokat Noel Gallagher och The Vaccines. 
Har dipdyat mitt hår också, brunt i topparna. Är jättenöjd. Nu ska jag fortsätta droga Armand Mirpour och The National 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar