fredag 2 mars 2012

It's a lovely night with that look in your eye but you still sleep with your back to me. Is it me and you or is it really nothing?

Idag sken solen hela dagen och jag invigde vårjackan - pappas gamla jeansjacka.
Hade bara en lektion idag, så efter skolan drog jag, Elin och Linnea till Stadsparken. Vi köpte med oss sallad och fika och hade med kaffe i termos. Vi satt på en bänk i solen och tittade ut över Jönköping och Vättern. Pratade av oss och skrattade tills tårarna rann. Vi tog roliga bilder och skrattade åt min korthet. Sen sprang vi runt och tittade på alla djur, pratade om Elins så kallade fågelfobi och ojade oss över hur söta alla lamm och killingar var.
Vi mötte upp Markus på stan och satt och drack te på fik ett tag. Åh, jag har så himla, himla fina vänner!!

Jag har med andra ord haft en väldigt bra dag. Nu väntar en välförtjänt helg utan massa stressplugg. Ska lyssna vidare på The Drums och leva livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar