lördag 18 februari 2012

And it feels like my new life can start and it feels like heaven





Hängde runt i Göteborg med Elin i onsdags. Vi sprang runt i secondhandbutiker, satt på mysfik, skrattade och andades in havsluft. Precis som jag förutspått. Hängde på Beyond Retro där jag numera vill bosätta mig och längtade efter en annan tid. Spontanpiercade örat (se bilden ovan) och fick lyckorus. Fick träffa Elins kusin och fick ett oväntat sms från en gammal vän som hade sett mig, Adam! Hade inte träffat honom på ett år så var väldigt kul att träffa och prata med honom igen!! 
På hemvägen blev vi avsläppta på okänd ort mitt ute i ingenstans. Efter en timme av telefonsamtal och kyla kom det en taxi. 

3 kommentarer:

  1. har jag sagt hur grymt bäst och fin du är? :D
    well that would be a lie,
    PUSSSSSSS I (L) U!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH de första bilderna, vilken 2hand affär är det?

    SvaraRadera