tisdag 20 december 2011

Get on your feeling, going out of your mind. The wheel needs to roll, the clock on the wall says it’s time

Har bakat massa till klassen, för imorgon är det julavslutning. Varit sur, stressad och arg för egentligen ingenting. Trött bara. Min förkylning har degat sönder hjärnan och jag har lite svårt att tänka klart. Jag har surat sönder på bussarna som åkt extra seg och varit extra mycket försenade. Sen väl på bussen ska det sätta sig någon dum, ful människa som ska tugga tuggummi JÄTTEHÖGT och typ överrösta min musik med det och sin egen dunkadunkamusik. Till råga på att ska h*n somna jättetungt vilket medför att jag får panik för att jag är instängd och vet att om jag inte kommer av bussen exakt när dörrarna öppnas så kommer inte jag hinna med min andra buss och där med få vänta i 40 minuter. Men det löste sig till sist...typ.
De första julklapparna inhandlades idag och även en biljett till en s.k gymnasiefest som jag egentligen inte har lust att gå på. Har lyssnat på Kent, Kooks och Beady Eye hela kvällen. Tror jag ska ta en lång, extra varm dusch nu...känns som ett bra beslut. 

1 kommentar: