lördag 31 december 2011

En liten tanke bara

Egentligen, vad är det som är så stort med nyår?? Jo, vi går in i ett nytt år, men det är ju inget som märks, egentligen blir det bara en ny dag...solen kommer gå upp samma tid
nästa dag och dagen därefter osv.
Så jag orkar inte alla som säger "nytt år, nya tag" för det blir ingen skillnad förutom att det blir ett nytt datum! Eller typ alla som lägger upp massa bilder på att de dricker och på alla spritflaskor "NU KÖR VI" okej, vi har förstått att du dricker och vi har otroligt mycket respekt för dig, DAMN VA COOL DU ÄR!! Eller alla som lägger upp bilder på sig själva där de visar magen och putar med läpparna så man tror att de ska sprängas, allt detta bara för att få likes... jag kommer aldrig förlåta er och ni ska veta att jag sitter hemma och skrattar åt er! Tack så mycket för underhållningen!

Ja, jag kanske borde ta och sluta störa mig på massa saker...NYTT ÅR, NYA TAG! Puss alla snyggingar ha d underbart, älskar er alla! XOXO

1 kommentar: