fredag 2 december 2011

Can you stay up to see the dawn in the colors of Bennetton?

"Clara, du måste vara lite roligare på bloggen, alltså inte bara lägga upp massa musik och länkar hela tiden" En replik jag alltmer hör...Vad ska jag skriva om då? Det är inte så lätt, händer inte så mycket i mitt liv, gör allt på slentrian... Vakna, åka till skolan, skratta och umgås, komma hem, plugga, äta, sova. Och så gör vi exakt likadant nästa dag, och om du har tur Claris så hinner du kanske spela gitarr lite också när du kommer hem! 
Så om ni vill, kan och vågar kan ni kommentera vad ni vill höra om! Men jag tänker inte dra den klassiska repliken "allt för mina läsare" för så är det inte, detta är min blogg och inte eran enda underhållningskälla! Tjo bre, peace out! Så känner jag..ha en fortsatt trevlig kväll ute i cyberspacet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar