torsdag 8 december 2011

Can I be your Mississippi Isabelle?



Coldplay gör min kväll för expressen är så himla bra som visar hela deras spelning i Norge! Denna dagen har varit bara hur bra som helst, bästa på hela vecka! Jag har varit i skolan och umgåtts med väldigt fina vänner, åh vad jag tycker om min klass! Den är helt enkelt bäst! Jag, Linnea och Elin gick vid munksjön och drack kaffe och visade allmänheten att vi var mediaelever - kameran med! På so:n fick vi ta ställning till olika samhällsfrågor, älskar sånt! Speciellt när det kom till civil olydnad, damen har starka åsikter! Sen, nu kommer vi till det bästa.... Jag har lyssnat otroligt mycket på King Charles på sistone och fick för mig att skriva i loggen på hans officiella fanpage om att han borde komma till Popadelica.
Vilket resulterade i detta... Jag och Linnea blev så till oss att vi var tvungna att låsa in oss på en toa och andas och samla oss lite. FATTAR NI HUR HÄFTIGT DETTA ÄR? Och ja, jag har mailat Popadelica! Sen finns det andra saker som gjort mig extra glad idag, men det tar jag inte upp här...

3 kommentarer:

  1. och coldplay kommer till stockholm 30 augusti 2012, biljetterna släpps den 14e december ...

    SvaraRadera
  2. Tjena Anonym!! Jag vet, jag som inte trodde att det kunde bli bättre!! hohohoo :D

    SvaraRadera