måndag 14 november 2011

You think its alright, you think its alright...can't you feel the knife?

Höll till i fotostudion idag på median, trevligt värre. Men jag erkänner, att stå modell är väl inte riktigt min grej. Konstigt att man väljer media när man inte trivs så bra framför kameran... Ja ja, man får stå sitt kast helt enkelt. Jag har skrattat så jag fått ont i magen mest hela dagen. Jag tycker om måndagar på något sätt. I alla fall eftermiddagarna då vi har media. Till och med sista lektionen som håller på till 17.00 är helt okej. Det är ganska mysigt. Jag och Elin åkte till Spira med våran fotolärare och hoppade på marken bredvid några grejer som såg ut som grammofonhögtalare i hopp om att det skulle komma ljud. Det gjorde det inte och vi fick ett enormt skrattanfall när det kom fram en byggare och sa att det brukar stå folk och hoppa där på gräsplätten, men det händer aldrig något. Satt och lyssnade på Håkan på naturlektionen och spelade tre i rad med Frankie. Jag vann förstås, 5-3. Där satt den! Jag mår väldigt bra och trivs med livet. Lite för mycket plugg denna veckan dock, men det är sådant man får leva med. Det kommer i perioder.
Kul om ni orkade läsa allt... jag tvingar er inte. Can't you feel the knife??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar