onsdag 23 november 2011

This is not our fate, so let us not talk falsely now, the hour is getting late

Satt hela kvällen igår och läste om Illuminati. Fråga mig inte varför...
Idag har vi citerat Torkel i knipa, kokat vatten, skrivit kärleksbrev på franska på lunchrasten, lärt tyskaelever prata franska och tvärtom, gjort upp ett fikaschema och förföljt människor på stan. Jag tycker om min klass så himla mycket, jag gör verkligen det. Jag trivs med livet, är mestadels glad och så. Heja heja heja! På fredag har Melissa Horn spelning i Spira, ska dit med fina vänner. Hanna fick mig att skratta högt på bussen idag när jag satt där ensam. Kul... Jag har redan börjat planera in festivaler för två år framåt med några i klassen. Popadelica och Peace and Love blir det nästa år och sen, 2013 ska vi dra till Glastonbury. Det är ett måste.
Nu ska jag fortsätta på min svenskauppgift. Vi ska stå och prata om vad vi vill framför klassen i 10 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar