onsdag 30 november 2011

I have to break down all the corners of the world. Don't heap this praise on me, I know I don't deserve it.

Studiedag, studiedag. Plugga So betyder det för vi  har trots allt prov imorgon. Men det är ändå otroligt skönt att få sova ut och egentligen inte behöva bry sig om tiden så mycket. Lyssnar på The Kooks och Franz Ferdinand som jag för övrigt upptäckt ganska nyligen. Jag är en G-sträng fattigare och en D-sträng rikare. Skulle köpa en G-sträng här om dagen, men han i kassan hörde fel och gav mig D. Ifall ni ville veta liksom, man kan ju aldrig veta, det kanske finns någon där ute som såg sorgen i mina ögon och verkligen ville veta varför jag hade en D-sträng istället för G. 
Jag lever genom Instagram - clarararaa 

1 kommentar:

  1. Låt oss EMOdeppa inför provet och skrika mathaFUCK för allt vi inte kunde men borde kunnat!

    SvaraRadera