måndag 21 november 2011

How'd you like that?!

Har spenderat helgen med otroligt fina vänner, både från skolan och from tha old gang. I lördags var vi hos Elin aka Olof, vi lagade mat, dansade, kollade på film och åt chokladfondu. Vi gick långt i uppförsbacke och regn. Men jag tycker om regn och att vara ute och gå. Iphonebilderna tar över bloggen, jag vet... Men jag orkar inte alltid släpa med mig min kamera. Usch, och jag som ska gå media! Skärpning fröken.. I söndags, rättare sagt igår så var jag and the other gang  på bio. Twilight. Jag är inte världens största fan, tycker att filmerna är bra, men inte mycket mer. "Om det är några fjortisar som sitter nära mig och skriker och gråter under filmens gång så tänker jag demonstrativt gå ut med bestämda kliv!!" Tack alla som såg halvåtta-föreställningen för att ni höll er lugna, för att ni inte skrek åååååååh Edward eller ååååååh Jacob!! Snälla bli min! Tack. Det gjorde allt mycket bättre. Guldstjärna till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar