lördag 9 juli 2011

Ibland är en dröm det finaste man har

En helt ointressant dag. Jag har solat, varit på dåligt humör, längtat bort, haft otroligt långtråkigt och längtat efter dagens slut. Jag studerade en svala som flög ovanligt högt uppe bland molnen och funderade över hur världen såg ut därifrån. Jag tyckte om lukten av nyklippt gräs och tänkte på hur snabbt tiden gick, även när man har tråkigt. Jag invigde mina nya löparskor och sprang 6 km. Slog personbästa och höll på att dö i värmen. Jag rekommenderar inte att springa när det är 18 miljarder grader ute och helt vindstilla, det gör jag inte. Det blev mycket jag nu, men så har det varit idag. 
Igår var jag hyperaktiv hela dagen, var nere på stan och färgade ögonfransarna, måste ju testa någon gång. Det blev bra. Jag och Fia träffade Jonna och åt glass på piren. Vi såg Gry Forsell, Daniel Adams-Ray och en blond kille på Tv4 som jag inte vet namnet på och undrade varför alla drogs till Jönköping så plötsligt. Jag och Fia åkte till KFUM och kollade när lillebror skatade. Sedan gick vi från Råslätt till Barnarp i regn och sjöng Disney, Pokémon och Horse outside. Fint. Kvällen spenderades hos Fia med Agnes, Jonna, Filip och Ellen. Vi kollade på jackass 3d och skräckfilm. Fina människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar