måndag 25 juli 2011

Control of population everybody's been there and I don't mean on vacation





Öland.
Vi tillbringade dagen i solen i Borgholm. Vi köpte otroligt god italiensk glass som vi åt på en innergård och hade det fint. Vi åkte samma badplats som vi alltid är på och solade och badade. Det var kristallklart i vattnet, hörde jag.  Jag är en badkruka. Jag sa det. Jag erkänner. Men ni behöver inte oroa er, jag och Love tog ett kvällsdopp senare. Jag har nästan läst klar Scar Tissue nu, jag är helt fast. Älskar den! Men jag vill inte att den ska ta slut. Någonsin! Jag får leta upp en ny bok. Helst självbiografi. Tips?!
Igår lagade jag mat á la Ernst Kirchsteiger, a.k.a Mys-Ernst, Barfota-Ernst, Sommar-Ernst, Ernst och "Ernst-på-tjugolappen"-Ernst. Jag tror ni har fattat vem jag menar? Jag gjorde Pasta Vongole och gjorde egen pasta istället för att köpa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar