söndag 22 maj 2011

Sometimes I feel like screaming

Har varken haft tid eller lust att blogga de senaste dagarna. Provprovprov.
Igår firade vi mig, Sandra, Lb och Fillan med tjejorna. Jag och Sandra fick ansvara för grillningen och råkade orsaka en köttbrand. Men gott blev det. Jag är grillmaster, så är det bara. 
Vi hade tävlingar, satt och snackade, sjöng falskt till Carola, skrattade tills tårarna rann och maten exploderade i LB's mun. 
Jorden gick inte under igår och vi räknade ändå ner... 
När solen började gå upp och fåglarna började sjunga åkte vi hem. Vi har kommit fram till att efter halv tre på natten så får man tillbaka energin och kan springa vårruset på tio minuter eller något liknande! Ska testa någon gång. Vi får se om jag får tag i några bilder från igår, brukar ju inte bli så mycket av det. Men jag ska försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar