torsdag 28 april 2011

När jag säger sture, säger ni PLAN.

Tjenixen Fia här!
Jag och Clara sitter nu och chillar i mina solstolar och äter glass med saltlakritssås på. mums. Dagen har flutit på bra och vi slutade vid 12 så det var fint. Åkte ner till stan för att fota till fotouppgiften i skolan men det var ganska kallt och våra idéer blev inte så bra.. Fick i alla fall ihop några bilder men vi får se vilka vi använder.
I morgon är det fredag igen och det ska bli gött med lite helg igen. Är jätte skoltrött just nu och skulle göra vad som helst för att spola fram tiden till sommarlovet. Men det går ju inte och jag får väl passa på att njuta av den lilla ledighet som ges till oss ungdomar i samhället. 

En sak som vi kan glädjas åt är ju att JONNA kom hem från USA igår och vi får träffa henne i morgon! Vi ringde till henne innan och när hon svarade så började agnes gråta. Lilla flickan har saknat sin kompis, så som jag o Clara också har gjort. Lilla fina Jonna. 

Lite bilder från dagen kommer här:








Peter08 – Sture-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar