fredag 11 mars 2011

Ska man förlora eller följa direktiven

Dålig dag. Jag har varit arg så att jag skakat och fått ont i huvudet. 
Jag får tänka positivt istället, idag är det ju trots allt TVÅ VECKOR kvar tills Jag, Jonna, Ellen och LB ska se Håkan i folkets park!! :D

Anyway, större delen av eftermiddagen spenderade jag med mina kärlekar, gitarrerna. Jag och far lirade lite. U2, Led Zeppelin, REM och lite annat. Han lärde mig att spela denna vackra låt. Nu är humöret på topp, tror jag.

Nu ska jag käka! AU REVOIR! 

3 kommentarer:

  1. Dina händer ser sjukt läskiga ut. Kolla bara på fingrarna. Vad har hänt? Hahahahah! Kurrimurr.

    SvaraRadera
  2. Jag hjälper baréet med långfingret. Då kan det lätt se konstigt ut ;)

    SvaraRadera
  3. sv: så lite så. :}
    håller med!

    SvaraRadera